تدبیر

اموزشی ، پرورشی ، اچتماعی

تدبیر

اموزشی ، پرورشی ، اچتماعی

تقدیم به فرشته ای که بالهایش را چید تا درکنارم بماند ، تقدیم به

به نام خالق زیبایی ها

عشق و محبت را تقدیم آنکه دوستش داریم کنیم

تقدیم به فرشته ای که بالهایش را چید تا درکنارم بماند ، تقدیم به مادرم و تمام مادرهای دنیا .

اکنون که سالها از عمرم می گذرد ، هنوز تشنه آغوش توام . هنوز مأمن تنهایی ام ، پناه خستگی هایم ، خواسته دو چشم بارانی ام ، نگاه پر مهر توست . من بزرگ شدم . اما هنوز طفل توأم . گاه به چشمانت خیره می شوم که چقدربیدار ماند و خون شد . گاه به دستانت خیره می شوم که چقدر تکانم داد و خرد شد . گاه از مهرت به حیرت آمدم که هیچگاه کم نشد . در لابه لای کوچه هایی که بینمان فاصله انداخت ، در لابه لای شلوغی هایی که مارا از هم دور می کرد ، گاه تنها معجزه برایم تازگی داشت . غافل از اینکه معجزه ، حضور توست . مادر چگونه می توانم دوریت را تحمل کنم ؟ چگونه ؟ و تو تنها امید من در زندگی هستی پس با من بمان و نغمه زیستن را برایم بخوان که بدون تو دنیا برایم ارزشی ندارد وچگونه می توان بدون تو زیست ؟ از گذشت تو چگونه می توانم صحبت کنم که حضورم ، از گذشت توست . واژه ای برای بیانت نمی یابم ، قلمم نمی تواند توصیف کند و تو اولین موجودی هستی کهاز بیان عظمتت عاجز ماندم . تنهامی توانم بگویم : « فتبارک الله احسن الخالقین » روز زن و روز مادر ، روز نور گرفتن از درخشان ترین خورشید هدایت ، روز آموختن باغبانی از گل های خوشبوی یاس و نرگس ، روز جاری کردن زلال ترین مهر فاطمی (س) در جای جای بوستان پر غنچه ی خانه ها ، روز باز کردن دریچه ی دل به سوی آسمان آبی و روز پوشیدن زیباترین جامه عفت و حیا بر تن مرواریدهای دریای معرفت است . این روز گرامی و فرخنده بر همه ی زنان ، مادران و خواهران شاغل درمدارس ومجتمع های آموزشی وپرورشی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان خرامه و همه ی رهروان جاده ی سعادت مبارک باد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد